Merhabalar, n11'den n11 satıcısı garantili xiaomi airfry aldım.Ürün arızalandı Satıcı garantili olduğu için Türkiye xiaomi bakmadı aldığınız yerle görüşün dedi. teknik servis için ilk şubat ayında n11 'e yazdım.Müşteri hizmetlerini arayın denildi, o arada bazı sorunlar çıktı ve ilgilenemedim.Teknik servis talebi için 20.03.2024 tarihinde n11'e tekrar yazdım.15.04.2024 e kadar her gün müşteri hizmetlerini arıyorum, n11'e sürekli uygulama üzerinden soruyorum.Acileyetinizi yukarıya belirtiyoruz diyip geçiştiriyorlar.Tüm yazışmaların ekran görüntüsü var.servis ayarlayamadık.onun için sizden biraz zaman istiyoruz denildi. Bir teknik servis adresi verildi.Teknik servisi aradım ürün buraya kayıtlı değil denildi tekrar n11 ile iletişime geçtim tekrar zaman istiyoruz dedi ve hâlen bana teknik servis için adres belirtmelerini bekliyorum.Nasıl bir hak kazancım olur, THH dilekçe yazılacaksada nasıl bir içerik yazmalıyım.Şimdiden teşekkürler
top of page
Bunun nasıl çalıştığını görmek için sitenizi yayınlayın ve canlı sitenize gidin.
Yorumlar
bottom of page